Kupci zelo cenijo partnerski odnos Impola
Kupci so Impol ocenili pozitivno, nekaj pripomb so imeli le na zamude, ki so letos presegale želene kazalnike. Kupci visoko razpršenost prodajnega asortimana prepoznavajo kot prednost, ki prinaša večjo varnost pred izpadi posameznih programov. Poudarili so visoko specializiranost na nišnih področjih. Predvsem pa cenijo partnerski odnos in gostoljubje Impola. Odzivi s sejma kažejo, da Impol deluje v pravi smeri in da ima trdne temelje za dobro prihodnost.
Letos je Impol za najpomembnejše stranke na vrhuncu sejemskega dogajanja organizirali poseben dogodek, ki je zajemal glasbeno in kulinarično druženje. Gostje so se lahko sprostili ob slovenski tradicionalni glasbi, za katero je posrbel virtuoz na harmoniki Marko Hatlak, in dobri kulinariki. Dogodek je bil odlično sprejet, vzdušje med gosti pa zelo pozitivno.
Aluminium 2018 v številkah
Število obiskovalcev sejma: 24.148
Število razstavljavcev: 950
Število obiskovalcev razstavnega prostora Impola: več kot 500